U nedjelju 6. studenog 2016. godine svete mise su u našim župama slavljene u 9 sati u Širokoj Kuli i u 11 sati u Ličkom Osiku. Obje svete mise predvodio je vlč. Marinko Miličević jer je župnik Luka Blažević predvodio svetu misu u Zagrebu u crkvi sv. Marije na Dolcu u 11 sati. Na toj misi pjevao je župni zbor iz Široke Kule i izveo je Ličku pučku misu koju je napisala Paula Fabinger Orešković.
Ono što se provlači kroz oba čitanja vraća nas u odlomak iz Lukina evanđelja, iako pod drugim predznacima. Ključna riječ je opet „život", iako ovdje dolazi samo jedan put. Naglasak čini pitanje što se konkretno sakriva iza vjere u uskrsnuće i kako bi mogao izgledati život nakon uskrsnuća. Upravo se u Isusovo vrijeme diskutiralo o tom pitanju i teolozi su tražili odgovor .
Saduceji, ugledna svećenička grupa, svojim pitanjem zahvaća jedan običaj, koji je vrijedio u starom Izraelu. Ako umre neki muškarac bez djece, onda je njegov brat bio dužan uzeti bratovu udovicu i s njom podignuti djecu. Ta djeca su bila nasljednici pokojnika. Možda se, u Isusovo vrijeme, s tom praksom bilo prestalo. Na ovoj pozadini je jasno da su saduceji htjeli Isusu postaviti zamku, ovom konstruiranom pričom. Vjeru u uskrsnuće je trebalo ismijati i tako pobiti. Saduceji su ideju o uskrsnuću smatrali apsurdnom, sigurno je da su htjeli izrugati Isusa kao zagovornika te ideje.
Svojim odgovorom Isus višestruko razjašnjava stvari. Najprije ostavlja otvorenim veliko nerazumijevanje. Saduceji polaze od toga da se bit života poslije uskrsnuća nastavlja u fizičkom životu što bi, u biti, bila jedna kopija. Isus se sasvim jasno i izričito suprotstavlja ovoj ideji. Bog, kod uskrsnuća, stvara novi život za kojega vrijede drugi zakoni, nego u zemaljskom svijetu. Upravo u promjeni je bit uskrsnuća. To pokazuje izraz „Sinovi Božji" (r.36). Što ovdje Bog, izvodi prelazi sve ljudske pretpostavke i nadilazi ljudska mjerila. S druge strane, Isus uvlači u igru jedan novi dokaz kojemu se ne može protiviti. Ako se Bog predstavio Mojsiju kao Bog Abrahamov, Izakov i Jakovljev, onda ta tri praoca moraju živjeti kod Boga, jer on nije Bog mrtvih. U Isusovom odgovoru je sasvim jasno da Bog u uskrsnuću stvara novi život. Njegovo djelovanje je mnogo veće, nego ljudsko razmišljanje. Kako će izgledati novi život u detaljima, nadilazi naše spoznaje. No, jedno je sasvim sigurno: to će biti život okružen Božjom ljubavlju.
Propovijed se može osvrnuti na rastući ateizam. Kao što su kritičari uskrsnuće nekada stavljali u pitanje služeći se čisto ljudskim predodžbama, to se događa i danas. Isusove riječi podržavaju vjeru u uskrsnuće kao potpuno ostvarenje sreće. Pa i onda kad ne možemo svojom maštom sve zamisliti, ipak nada mora sve nadići.